teşekkürler…

26 01 2015

XYZ:  “Eee söyle bakalım, sen şimdi kaç oldun?”

ZEYNEP: “34”

XYZ: “Yapma yaw.. Ya olsun üzülme, Allahtan o kadar göstermiyorsun.”

 

İşte ‘algıların böyle olduğu bir hayat’ta, tam olarak da böyle bir yaştayım. 🙂

 

Eminim ki çoğunuz bana katılırsınız, önemli olan ne kadar yaş aldığın değil, bu yaşları nasıl aldığın… O zaman yüzündeki kırışıklık bile güzel gelir sanki insana… (Yüzümde  kırışıklık olduğundan değil, yanlış anlaşılmasın :p ) 

Dönüp bir bakınca hayatıma, hakkını verdiğimi düşündüğüm her an için kendime teşekkür ediyorum, cidden yapıyorum bunu. Tabi, itiraf etmem gerekir ki, kıymetini bilemediklerim için bir miktar üzüntüm de yok değil… Ama aynı hatayı iki kere yapmayacağımı bilmenin huzuru da bir başka…

Anılar biriktirebilmek amacım, yüzüm gülerken sevdiklerimi de gülümsetebilmek…

Acı ve kayıp var hayatta, hep de olacak. Bu acıya bağlı kalacağına, gerçeği kabul edip, başa çıkmayı başarabilecek kadar güçlü olmak şart bazen…

Öğrendiklerim var ayrıca, değerliyim mesela… Esasında birçoğumuzun unuttuğu… Bir zamanlar aynı benim de unuttuğum gibi… Dengeyi bozup hayatın odağına hep başkalarını koymak, kendini değersizleştirmek bence birçok insanın ciddi düşünmesi gereken şey … İşte kendi adıma bu dengeyi koruyabilmek, ne kadar değerli olduğumu her daim hatırlamak en büyük dileklerimden…

‘Algıların böyle olduğu bir hayat’ dedim ya hani, çünkü birçoğuna göre hayatımda bir sürü şey eksik …  Evli değilim, çocuklu değilim, evim yok, arabam yok, ee pek bir maddi yatırımım da var denemez… Ama işte, birçoğuna göre eksiklik kabul edilenlere benim bakışım pek bir farklı… Özgürlüğüm var, anılarım var, kocaman sevgim var, kendime saygım var, hayallerim var, enerjim ve başarabilme gücüm var. Esas eksiklik hangisi? Hadi şimdi siz söyleyin…

thanks-105Az önce içimden geldi, 3-5 satır karalayayım istedim. Ee tabi bir de 34 yıllık yaşamıma renk katan herkese teşekkür edeyim, ilerde bu teşekkürü buradan okuduğumda, tek tek o kişileri hatırlayıp mutlu olayım istedim 🙂

Pek bir seviyorum sizi…

 

 

 

Actions

Information

Leave a Reply

