taksimden VIP dönüş..

2 09 2009

ışıkları gözüme girdiğinden, tabelasını görmeye çalıştığım otobüs önümde duruverdi… adını sonradan muhabbetimiz esnasında öğrendiğim otobüsün şoförü Mehmet Abi işaret etti koş diye.. atladım ben de.. ve ilk bomba:  “hayatta kararsız olmayacaksın.. yanlış yere gidiyosa bile bir durak sonra inersin! ” … Gülümsedim ama içimden de eyvah dedim, yorgunum gözümü kapayıp müziğimi dinleyecektim şoför abi, muhabbet isteme..

İkinci bomba, “VIP müşterimizsin bu akşam, otur bi çayımızı iç …”  Yok ben almasam falan derken huoop muavin arkadaş çayı hazır etti bile.. Eeee peki madem öyle içelim.. Sonra işte burda olay koptu, muhabbet koyulaştı… Mehmet Abi müzik açtı, üçüncü bomba: ilk şarkı, Black Eyed Peas- Boom boom pow.. Hoppidi hoppidi müzik eşliğinde başladık konuşmaya… iphone’un videolusundan varmış Mehmet Abi’de, videosuz da birşeye benzemezmiş telefon dediğin zaten, sürekli internetteymiş, her türlü gelişmeyi takip ediyormuş, facebook accountu da varmış.. malum uzun yol, yolcularını rahat ettirmek için otobüsüne iyi bakıyormuş, “müşteri velinimettir..” ee haklı tabi 🙂  “otobüsümü beğendiğine dair yorum yap” diyiverdi, “daha güzelini yapıp, seni bloguma yazıcam” dedim..  Mehmet Abi okuyosan sözümü tuttum, selamlar… ama plakaya bakacaktım buraya yazacaktım onu unuttum, kusura bakmayasın… çay ve VIP yolculuk için tekrar teşekkürler, eyvallah 🙂

Advertisements

Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: